luni 10:20
Stellantis evaluează vânzarea brandului de lux Maserati, în contextul rezultatelor financiare slabe și al unei strategii de consolidare a portofoliului său
Raluca Ioana Draghici

Economie
www.shutterstock.com
Producătorul auto Stellantis analizează posibilitatea vânzării Maserati, un brand de lux cu performanțe financiare dezamăgitoare, în cadrul unei reevaluări a celor 14 mărci deținute. Vânzările Maserati au scăzut drastic în 2024, iar compania nu are lansări de noi modele planificate. Deși un purtător de cuvânt a afirmat că marca nu este de vânzare, consultanții de la McKinsey evaluează opțiunea vânzării în contextul presiunilor din partea investitorilor și a competitivității în industrie. Diviziunea în conducerea Stellantis reflectă incertitudinea privind viitorul brandului.
Surse

Producătorul auto Stellantis ia în considerare vânzarea brandului său de lux, Maserati

Motivul pentru care producătorul auto Stellantis ia în considerare vânzarea Maserati

Stellantis analizează o posibilă vânzare a diviziei Maserati, pe fondul restructurării portofoliului