25 iulie 11:20
Internațional
Foto: pexels.com
Grupul Carrefour a anunțat vânzarea operațiunilor din Italia, care include 1.188 de magazine, către NewPrinces, după ce divizia a înregistrat pierderi operaționale de 67 milioane de euro. Vânzarea se va face la un „preț simbolic” și este parte din strategia de îmbunătățire a profitabilității grupului. De asemenea, Carrefour a raportat un profit net de 210 milioane de euro în primul trimestru, în scădere cu 33% față de anul anterior, dar cifra de afaceri a crescut cu 3,7%.
Surse
Carrefour şi-a vândut cele aproape 1200 de magazine din Italia pentru un preţ simbolic / Au avut o cifră de afaceri de 4,2 miliarde de euro în 2024
Carrefour şi-a vândut cele aproape 1200 de magazine din Italia pentru un preţ simbolic / Au avut o cifră de afaceri de 4,2 miliarde de euro în 2024
Carrefour iese de pe piața din Italia, tranzacție de 1 miliard de euro
Carrefour şi-a vândut operaţiunile din Italia pentru un preţ simbolic
Carrefour România crește din nou peste Europa și trece de 1,5 mld. de euro la jumătate de an. Grupul francez iese din Italia într-o tranzacție estimată la 1 mld. de euro
Carrefour s-a vândut la un „preţ simbolic”