Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
112 știri noi în ultimele 24 de ore
22 martie 09:39

22 martie. Subiecte viralizate pe net în ultimele 24 de ore

Adrian Rusu
main event image
Exclusiv
imagine generată cu ajutorul Dall-E

Cazuri sociale, evoluții economice sau de infrastructură urbană, dar și entertainment și povești de viață speciale s-au aflat în prim-planul articolelor viralizate ieri în social media din România – analiza se bazează pe primele 100 de linkuri virale ca volum de interacțiuni generate pe Facebook pe parcursul zilei de joi.

Preocuparea pentru dezvoltarea economiei și infrastructurii locale și urbane este ilustrată de articolul [presshub.ro] despre inițiativa de revitalizare a unei stațiuni balneare din Vrancea, care are șansa să devină independentă energetic, sau de știrea din [bacau.net] despre progresele în construcția Autostrăzii Moldovei. Și deschiderea primului magazin fără casieri din România [StirilePROTV.ro] a fost o temă de interes pentru public.

Într-un alt registru, spațiul public virtual dovedește sensibilitate la povești umane emoționante sau inedite. Exemplu în acest sens este articolul despre implicarea Părintelui Dan Damaschin din Iași în ajutorarea a peste 10.000 de copii, prin inițiativa “Grăuntele de iubire și lumină” [glasulcetatii.ro], sau povestea tragică a Mihaelei, femeia din Botoșani omorâtă de soț [stiri.botosani.ro].

Un subiect inedit care a captivat comunitatea online și nu numai este căutarea lui Patrocle, cățelul “singur și mic într-o lume atât de mare” [observatornews.ro] dispărut în aglomerația urbană a Bucureștiului. Povestea sa a generat nu doar un val de atenție în zona rețelelor sociale, dar și o mobilizare remarcabilă a bucureștenilor, aproape 100 de persoane implicându-se activ în căutarea sa; în media sunt promovate și detalii despre recompensa oferită pentru informațiile care pot duce la găsirea animalului pierdut [b365.ro].

Divertismentul ocupă, de asemenea, un loc proeminent în atenția media și a publicului online, materializat în special prin gradul ridicat de engagement pentru articole despre reality-show-ul “Casa Iubirii”, unde relațiile dintre concurenți generează un flux constant de discuții și speculații [stirilekanald.ro, kfetele.ro].

TOP 10 ARTICOLE VIRALE

  1. O stațiune balneară închisă de comuniști va fi reînviată și devine independentă energetic [PRESSHUB.RO]
  2. Au găsit-o în sfârșit pe prințesa Kate! Se lungea la bere cu nea Costel [TIMESNEWROMAN.RO]
  3. Părintele Dan Damaschin are 10.233 de copii care trebuie ajutați să zâmbească. În Postul Paștelui, fiecare putem fi “Grăuntele de iubire și lumină” [GLASULCETATII.RO]
  4. Soarta cruntă a Mihaelei, femeia omorâtă de soț în scara blocului. “Era de o bunătate ce nu se poate descrie în cuvinte!” (Foto, Video) [STIRI.BOTOSANI.RO]
  5. VIDEO. Robert, avertizat că nu va sfârși bine cu Giuly. “Ce plictisitoare ești!” Concurenta din “Casa Iubirii” iese la atac [STIRILEKANALD.RO]
  6. Recompensa substanțială pe care o oferă Alexandra, salvatoarea lui Patrocle, câtelul pierdut în București. “Ofer bani pentru poze cu el, cu hamul sau lesa” [B365.RO]
  7. Robert și Giuly, momente tandre în camera roșie! Discuția neașteptată dintre cei doi concurenți: O să rezistăm tuturor atacurilor care o să intervină între noi. [KFETELE.RO]
  8. Angajata unui depozit din Ilfov, atacată cu cuțitul de un coleg. Momentul a fost surprins de o cameră de supraveghere [OBSERVATORNEWS.RO]
  9. Tânăra din Italia de origine română, simbol al excelenței în robotică. Căpitanul echipei italiene la Campionatul Mondial de Robotică din SUA [ROTALIANUL.COM]
  10. Reșițeanca Lăcrămioara Pintilie a primit cuțitul de aur de la Chef Richard, singurul român cu stea Michelin! [RESITA.RO]
***** Sinteză realizată cu ajutorul unui flux de monitorizare asigurat de echipa NewsVibe Romania, pe baza mai multor softuri de monitorizare online. Topul linkurilor virale este măsurat pe baza numărului de interacțiuni generate pe Facebook de subiecte din presa online românească. Viralitatea se măsoară prin numărul cumulat de likes, comments și shares, obținut de linkuri diverse, pe parcursul unei zile. 
Putem observa, de fiecare dată, că viralitatea unui link nu este direct proporțională cu impactul general al unei surse online. De multe ori, linkuri provenind din surse locale, sau pagini de nișă pot obține semnificativ mai multe interacțiuni decât sursele tradiționale de media. 
Analiza, datele și imaginile prezentate au fost îmbunătățite cu ajutorul unor instrumente de Machine Learning și Artificial Intelligence. 
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.