Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
133 știri noi în ultimele 24 de ore
acum 7 ore

21 noiembrie 2024. Subiecte viralizate pe net în ultimele 24 de ore

Adrian Rusu
main event image
Exclusiv
Imagine generată cu ajutorul Dall-E

Campania electorală rămâne cea mai importantă temă care atrage atenția publicului online în această perioadă, potrivit analizei primelor 100 de titluri de presă viralizate pe Facebook în ziua anterioară.

Tema alegerilor prezidențiale și parlamentare a generat și ieri mai multe articole cu cifre mari de interacțiuni pe Facebook. O parte dintre acestea sunt texte publicate de website-uri pro-AUR precum [actiunea.ro, gazetarii.ro, 60m.ro, 4media.info], cu ton foarte critic la adresa președintelui Iohannis, guvernelor din ultimii ani, precum și candidaților Ciucă și Lasconi. Altele sunt favorabile candidatului liberal [oficiuldestiri.ro] sau reflectă mesajele recente ale fostului președinte Băsescu despre Elena Lasconi [hotnews.ro, g4media].

Un alt capitol intens comentat a fost cel sportiv. Decizia UEFA în cazul meciului România-Kosovo a generat multiple articole [orangesport.ro, FRF, Digi24], reflectând interesul față de evoluția echipei naționale și implicațiile disciplinare pentru România. În paralel, informațiile legate de decizie s-au îmbinat cu redarea reacțiilor diverse, inclusiv a lui Mircea Lucescu.

Economia a fost un alt punct de interes, mai ales în contextul anunțului că Lockheed Martin va deschide o fabrică la Oradea [ebihoreanul.ro], subliniind interesul pentru investiții străine strategice. În paralel, știrea despre posibila închidere a oficiilor poștale neprofitabile [activenews.ro] a fost de asemenea vizibilă și comentată.

Mai multe evoluții din zona culturală au completat tabloul viral, cu articolul [g4media.ro] despre Gala „Monica Lovinescu”, sau știrea despre dispariția actorului Lucian Iancu, fost director al Teatrului Dramatic Constanța [ziuaconstanta.ro], care a adus în prim-plan contribuțiile sale în teatru.

Interesul publicului pentru apropierea sărbătorilor de iarnă a fost evident din popularitatea știrilor legate de târgurile de Crăciun. Anunțurile despre evenimentele festive, precum instalarea roții panoramice pentru târgul din Ploiești [observatorulph.ro] sau artiștii care vor participa la târgul din Piatra-Neamț [ziarpiatraneamt.ro], au atras numeroase reacții și interacțiuni.

ARTICOLE CU VIRALITATE RIDICATĂ

  1. Ciucă, pe locul 5 cu sub 10%. Eșecul lamentabil al lui Klaus Iohannis [ACTIUNEA.RO]
  2. Daniel Funeriu: Să o oprească cineva pe Lasconi din aventura prezidențială, e o insultă la adresa celei mai disfuncționale celule nervoase [60M.RO]
  3. Guvernele lui Iohannis au construit drumuri expres la prețuri de 5 ori mai mari decât cele ale autostrăzilor în Europa, ajungând la 40 de milioane de euro pe kilometru [ACTIUNEA.RO]
  4. BREAKING NEWS A venit decizia UEFA în cazul meciului România – Kosovo! [ORANGESPORT.RO]
  5. “Prostănacul” Ciucă, cu Rareș Bogdan la butoane, riscă pușcăria pentru panourile furate din bani publici [GAZETARII.RO]
  6. Decizia comisiei de apel UEFA: România a câștigat cu 3-0 meciul cu Kosovo [FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE FOTBAL]
  7. Legătura dintre Ciucă, PNL și explozia numărului de violuri din România. Copiii sunt victime [GAZETARII.RO]
  8. Anunț-șoc! Poșta Română închide toate oficiile poștale: “Nu sunt profitabile și nu au niciun viitor” [ACTIVENEWS.RO]
  9. Liderii liberali se mobilizează pentru Nicolae Ciucă: “Votul util pentru viitorul României” [OFICIULDESTIRI.RO]
  10. Prima ninsoare adevărată în Bihor: Utilajele au ieșit la deszăpezire pe drumul spre Stâna de Vale (FOTO/VIDEO) [EBIHOREANUL.RO]
***** Sinteză realizată cu ajutorul unui flux de monitorizare asigurat de echipa NewsVibe Romania, pe baza mai multor softuri de monitorizare online. Topul linkurilor virale este măsurat pe baza numărului de interacțiuni generate pe Facebook de subiecte din presa online românească. Viralitatea se măsoară prin numărul cumulat de likes, comments și shares, obținut de linkuri diverse, pe parcursul unei zile. 
Putem observa, de fiecare dată, că viralitatea unui link nu este direct proporțională cu impactul general al unei surse online. De multe ori, linkuri provenind din surse locale, sau pagini de nișă pot obține semnificativ mai multe interacțiuni decât sursele tradiționale de media. 
Analiza, datele și imaginile prezentate au fost îmbunătățite cu ajutorul unor instrumente de Machine Learning și Artificial Intelligence. 
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.