Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
170 știri noi în ultimele 24 de ore
12 mai 10:57

12 mai 2025. Subiecte viralizate pe net în ultimele 24 de ore

Adrian Rusu
main event image
Exclusiv
imagine generată cu ajutorul unor instrumente AI

Confruntarea electorală din turul al doilea al alegerilor prezidențiale este în continuare subiectul fierbinte aflat în atenția publicului din zona rețelelor sociale, conform analizei primelor 100 de titluri de presă viralizate pe Facebook pe parcursul zilei de duminică.

Selecția celor mai distribuite și comentate materiale de presă din social media reflectă o concentrare majoră pe tematica electorală, cu accent pe activitatea și declarațiile celor doi candidați care au intrat în turul doi: George Simion și Nicușor Dan. Ambele figuri politice au fost în centrul atenției prin evenimente de campanie, mesaje adresate publicului larg sau adversarilor, dar și prin reacțiile pe care le-au generat în spațiul public.

George Simion a atras un volum semnificativ de interacțiuni prin textul adresat către “o parte din” cei care nu îl susțin, publicat pe blogul său [georgesimion.ro], și comentat în cheie negativă de platforme precum [HotNews.ro] și [g4media.ro], dar și prin evenimente în diaspora comentate tot critic de surse precum [Libertatea] și [Romania Curata]. Pierderea susținerii din partea lui Viktor Orban a fost o altă temă vizibilă, regăsită în articolele din [epochtimes-romania.com], [Stirile PROTV] și [ziaristii.com].

În paralel, publicul online a urmărit intens activitatea electorală a lui Nicușor Dan, în special mitingul organizat în București, reflectat de publicații ca [Mediafax], [observatornews.ro], [g4media] și [RomaniaTV]. Acest eveniment a fost completat de materiale despre mesajele sale electorale, declarații despre participarea la dezbateri sau comentarii din partea unor influenceri precum Traian Băsescu [epochtimes-romania.com, HotNews.ro, ziaristii.com, g4media.ro].

Participarea IPS Teodosie la slujba de la sediul AUR Constanța a fost de asemenea de interes pentru internauți, fiind relatată de surse precum [Antena3], [epochtimes-romania.com] și [g4media.ro].

Pe plan internațional, au obținut interacțiuni articole care au reflectat evoluțiile războiului din Ucraina. Propunerile privind posibile negocieri între Vladimir Putin și Volodimir Zelenski, dar și acțiunile militare recente au fost tratate de publicații precum [biziday.ro] și [mariustuca.ro], acestea obținând vizibilitate ridicată în rețelele sociale.

ARTICOLE CU VIRALITATE RIDICATĂ

  1. Ce mă fac cu voi? [georgesimion.ro]
  2. Băsescu: Nicușor Dan va fi Președintele României [epochtimes-romania.com]
  3. Mesaj virulent al lui George Simion către cei care i se opun: “Ce mă fac cu voi după 19 mai? Individual, nu în grup” [HotNews.ro]
  4. Nicușor, noi promisiuni de campanie: “Scot trigonometria din programa școlară!”  [timesnewroman.ro]
  5. Cu o inconștiență de manual, România riscă să devină ceea ce Ucraina a fost in 2014: o țară ruptă, trădată, zdrobită de pofta imperială a Rusiei [republica.ro]
  6. Georgică, tu vezi ce te faci cu tine!  [investigatoria.ro]
  7. “România în lumină” – Manifestație organizată de Nicușor Dan în Capitală [epochtimes-romania.com]
  8. George Simion: Dacă ALEGERILE din 18 mai vor fi cu adevărat libere și corecte, atunci va fi o victorie covârșitoare [Gândul]
  9. George Simion a rupt-o la fugă, la Londra, ca sa scape de românii veniți să-l ia la întrebări, la un miting electoral   [Libertatea]
  10. LIVE Câteva mii de persoane la mitingul electoral al lui Nicușor Dan / Jandarmeria, sesizare la AEP pentru propaganda electorală interzisă pe ecranul electronic    [g4media.ro]
***** Sinteză realizată cu ajutorul unui flux de monitorizare asigurat de echipa NewsVibe Romania, pe baza mai multor softuri de monitorizare online. Topul linkurilor virale este măsurat pe baza numărului de interacțiuni generate pe Facebook de subiecte din presa online românească. Viralitatea se măsoară prin numărul cumulat de likes, comments și shares, obținut de linkuri diverse, pe parcursul unei zile. 
Putem observa, de fiecare dată, că viralitatea unui link nu este direct proporțională cu impactul general al unei surse online. De multe ori, linkuri provenind din surse locale, sau pagini de nișă pot obține semnificativ mai multe interacțiuni decât sursele tradiționale de media. 
Analiza, datele și imaginile prezentate au fost îmbunătățite cu ajutorul unor instrumente de Machine Learning și Artificial Intelligence. 
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.