icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politică de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
89 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
14 iulie 11:50

Conform unui sondaj PwC, 63% dintre români se descurcă financiar, dar au puțini bani pentru economii. Se orientează spre produse sănătoase și locale, dar rămân prudenți la cumpărături, prețul fiind principalul factor în deciziile de achiziție

Raluca Ioana Draghici
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Actualitate
www.shutterstock.com
Conform sondajului PwC Voice of the Consumer 2025, majoritatea românilor se descurcă financiar, dar rămân prudenți în cheltuieli. Prețul este principalul factor în deciziile de cumpărare, deși există o tendință crescută de a opta pentru produse sănătoase și locale. 88% dintre consumatori consideră că programele de loialitate influențează alegerea retailerilor, iar 65% iau măsuri pentru a reduce impactul asupra mediului. Deși 80% își exprimă îngrijorarea față de schimbările climatice, doar 44% sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse ecologice.

Surse

sursa imagine
NewMoney.ro
Sondaj PwC: Aproape două treimi dintre români „se descurcă financiar” cu facturile lunare, dar le rămân foarte puțini bani sau deloc pentru economii sau activități recreative
sursa imagine
Hot News
Sondaj PwC: Aproape două treimi dintre români ”se descurcă financiar” cu facturile lunare, dar le rămân foarte puțini bani sau deloc pentru economii sau activități recreative
sursa imagine
Ziarul Financiar
PwC: Aproape două treimi dintre români fac faţă cheltuielilor lunare, dar nu reuşesc să economisească; Preţul rămâne criteriul-cheie la cumpărături şi creşte interesul pentru produse locale

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Economie
Un sondaj arată că 41% dintre români intenționează să reducă bugetul pentru Black Friday 2025, iar 22% nu vor cumpăra nimic
event image
Actualitate
Sondaj eJobs: 76% dintre respondenți sunt afectați de creșterile de prețuri din ultima perioadă. Românii renunță la ieșirile în oraș, cumpără haine mai rar, pun pe pauză vacanțe și cumpără branduri din categorii inferioare de preț
event image
Economie
Un sondaj arată că 85% dintre tinerii din Generația Z din România doresc mai multă educație financiară, evidențiind o maturizare rapidă și preocupări pentru viitor
event image
Sondaje INSCOP
BAROMETRUL Informat.ro – INSCOP Research – ”România între Magie și Ezoterie” – Rațiune vs. Credință | 50.8% dintre români se bazează mai mult pe rațiune și știință atunci când trebuie luată o decizie importantă
event image
Sondaje INSCOP
BAROMETRUL Informat.ro – INSCOP Research – ”România între Magie și Ezoterie” | 41.6% dintre cei intervievați spun că au avut o întâmplare în viață din care au observat că o superstiție s-a adeverit
event image
Sondaje INSCOP
BAROMETRUL Informat.ro – INSCOP Research – ”România între Magie și Ezoterie” | 31.1% dintre români sunt de părere că este cel mai bine să ții cont de superstiții în sănătate
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
sondaj consumatori cheltuieli preturi

Informat Moldova

main event image
Republica Moldova
Ieri 14:56

Candidatul la postul de premier al Republicii Moldova, Alexandru Munteanu, a demarat consultările publice cu mediul de afaceri pentru elaborarea programului de guvernare

Surse
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politică de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol