icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
104 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
vineri 11:18

Poşta Română a început un amplu proces de rebranding, axat pe trei direcţii principale: Ghişeu universal, Curierat și logistică, Servicii financiar-bancare

Ana-Maria Tapescu
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Actualitate
Foto: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094981334879
Compania Naţională Poşta Română anunţă un proces de rebranding care vizează modernizarea identităţii sale vizuale, în colaborare cu agenţia Inoveo Concept. Transformarea se concentrează pe trei direcţii strategice: facilitarea relaţiilor între cetăţeni şi instituţii, consolidarea serviciilor de curierat şi logistică, precum şi oferirea de soluţii financiare digitale. La final, compania va prezenta noua strategie de brand.

Surse

sursa imagine
News.ro
Poşta Română anunţă că procesul de rebranding este încă în desfăşurare, iar transformarea este bazată pe trei direcţii: Ghişeu universal, Curierat şi logistică şi Servicii financiar-bancare
sursa imagine
Capital
Compania Națională ,,Poșta Română”, precizări privind procesul de rebranding aflat în derulare
sursa imagine
Economica
Poșta Română își schimbă fața. Va avea un brand principal, dar și alte cinci sub-branduri
sursa imagine
psnews.ro
Poșta Română se pregătește de o transformare majoră: Marchează o nouă etapă în cei 163 de ani de istorie
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
Posta Romana rebranding ghiseu restructurare

Recomandările redacției

main event image
Politică
ieri 21:47

Procurorul general, Alex Florenţa: „Războiul hibrid dus de Rusia în România este mult mai insidios şi mai perfid”

Surse
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
+1
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol