vineri 11:18

Actualitate
Foto: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094981334879
Compania Naţională Poşta Română anunţă un proces de rebranding care vizează modernizarea identităţii sale vizuale, în colaborare cu agenţia Inoveo Concept. Transformarea se concentrează pe trei direcţii strategice: facilitarea relaţiilor între cetăţeni şi instituţii, consolidarea serviciilor de curierat şi logistică, precum şi oferirea de soluţii financiare digitale. La final, compania va prezenta noua strategie de brand.
Surse

Poşta Română anunţă că procesul de rebranding este încă în desfăşurare, iar transformarea este bazată pe trei direcţii: Ghişeu universal, Curierat şi logistică şi Servicii financiar-bancare

Compania Națională ,,Poșta Română”, precizări privind procesul de rebranding aflat în derulare

Poșta Română își schimbă fața. Va avea un brand principal, dar și alte cinci sub-branduri

Poșta Română se pregătește de o transformare majoră: Marchează o nouă etapă în cei 163 de ani de istorie