vineri 10:44
.webp)
Educație
Foto: shutterstock.com
Daniel David a abordat subiectul utilizării inteligenței artificiale (AI) de către elevi pentru teme, sugerând că profesorii ar trebui să le explice elevilor cum să folosească acest instrument. El a propus evaluări orale pentru a verifica înțelegerea, în loc de a se baza exclusiv pe lucrări scrise. David a subliniat că elevii ar trebui să recunoască utilizarea AI-ului, avertizând că lipsa acestei recunoașteri poate fi considerată furt.
Surse

Ministrul Daniel David, despre tema realizată cu AI: „Nu contează dacă ai lucrat-o singur sau ai lucrat-o cu AI”. Ce le-a transmis profesorilor

Ministrul Educaţiei își spune părerea despre temele făcute de elevi cu AI și are un sfat pentru profesori

Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii

Temele făcute de elevi cu inteligența artificială reprezintă furt? Ministrul Educației: Nu poți să-i spui chiar furt

Temele făcute cu inteligența artificială. Sfatul ministrului Educației pentru profesorii care primesc referate de la ChatGPT

Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii

Temele cu AI, noua provocare din școli. Daniel David: „Nu contează dacă ai lucrat singur sau nu”. Ce îi sfătuiește pe profesori