icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
154 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Internațional
14 august 20:36

Sub 25% dintre companiile din România, Polonia și Portugalia au folosit publicitatea online în 2024, în timp ce media UE este de 32,6%

Delia Niculescu
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Internațional
foto:pexels
În 2023, mai puțin de 25% dintre companiile din România (22,8%), Polonia (23,2%) și Portugalia (23,6%) au utilizat publicitatea online, conform datelor Eurostat. La nivelul Uniunii Europene, 32,6% dintre firme au recurs la publicitate plătită online, cu cele mai ridicate procente în Malta (60,4%), Finlanda (49,8%) și Cipru (49,4%). Metodele cele mai populare includ analiza vizualizărilor de conținut (76,8%) și utilizarea informațiilor geografice (44,3%). Publicitatea comportamentală este utilizată de 41,6% dintre companiile care investesc în publicitate online.

Surse

sursa imagine
Profit.ro
România, codașă în UE la publicitate plătită online
sursa imagine
Stiripesurse
România, printre codașele Europei la publicitate online plătită (Eurostat)
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
publicitate online Romania Polonia Portugalia

Recomandările redacției

main event image
Actualitate
acum 6 ore

Un sfert din partidele înregistrate și active în România au fost fondate în ultimii 4 ani, majoritatea suveraniste sau conservatoare. INSCOP: intenția de vot PSD-PNL a scăzut, în 4 ani, de la 70% la 35%

Surse
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol