icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politică de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
139 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Economie
15 iulie 17:56

România va continua să beneficieze de fonduri europene pentru proiectele de infrastructură rămase în PNRR, fără cofinanțare din bugetul național

Cristina Petrache
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Economie
Foto www.shutterstock.com
Ministerul Transporturilor a anunțat că proiectele rămase în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) vor fi finanțate 100% din fonduri europene, inclusiv tronsoanele Focșani – Pașcani și tunelurile de la Margina – Holdea. Ajustările financiare cauzate de creșterile de prețuri vor fi acoperite din fonduri europene. Proiectele excluse din PNRR nu vor necesita rambursări pentru sumele deja cheltuite. Finanțarea continuă va proveni din Programul Transport 2021-2027 sau alte surse convenite cu Comisia Europeană.

Surse

sursa imagine
Stirile ProTV
Singurele tronsoane din România care au rămas în PNRR, cu finanţare 100% asigurată din fonduri europene
sursa imagine
BZI
Autostrăzi promise, bani retrași: România pierde finanțare PNRR pentru segmente din A7 și A8
sursa imagine
psnews.ro
Ce loturi de autostradă pierd finanțarea din PNRR. 12 contracte de achiziții cu probleme
sursa imagine
Libertatea
Bucăți din Autostrada Moldovei A7 și Autostrada Unirii A8 au fost scoase din PNRR, anunță Dragoș Pîslaru. Cum explică Ministerul Transporturilor
sursa imagine
Fanatik
Autostrada Moldovei A7 și Autostrada Unirii A8 puse pe pauză: mai multe segmente, scoase din PNRR. Reacția Ministerului Transporturilor
sursa imagine
Economedia
EXCLUSIV Ce loturi de autostradă pierd finanțarea din PNRR / 12 contracte de achiziții cu probleme, pe Autostrada Transilvania A3, Autostrada Moldovei A7 și Autostrada Unirii A8 / Cristian Pistol: Nu e vina CNAIR – DOCUMENTE
sursa imagine
G4Media
EXCLUSIV Ce loturi de autostradă pierd finanțarea din PNRR / 12 contracte de achiziții cu probleme, pe Autostrada Transilvania A3, Autostrada Moldovei A7 și Autostrada Unirii A8 / Cristian Pistol: Nu e vina CNAIR – DOCUMENTE
sursa imagine
Hot News
Segmente din Autostrada Moldovei A7 și Autostrada Unirii A8 au fost scoase din PNRR / Care sunt tronsoanele vizate și cum explică Ministerul Transporturilor
sursa imagine
News.ro
Tronsoanele Focşani - Paşcani din A7, tunelurile de la Margina - Holdea din A1, singurele care au rămas în PNRR, cu finanţare 100% asigurată din fonduri europene, alături de câteva proiecte feroviare / Mai multe proiecte, excluse total sau parţial din PNRR
sursa imagine
DCNews
PNRR taie autostrăzi și metrou? Boc și Ministerul Transporturilor, replică
sursa imagine
psnews.ro
Vești triste pentru Autostrada Moldovei și Autostrada Unirii: Unele segmente au fost scoase din PNRR

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Politică
Comisia Europeană a aprobat Planul Național de Redresare și Reziliență al României, având o valoare de 21,41 miliarde de euro
event image
Actualitate
Progrese semnificative în construcția Autostrăzii Moldovei
event image
Politică
Dragoș Pîslaru afirmă că România are suficiente fonduri europene și proiecte pentru a evita recesiunea, subliniind importanța eficienței în gestionarea acestora
event image
Economie
Bolojan: PNRR-ul revizuit al României este unul realist și sprijină economia și comunitățile locale
event image
Politică
Guvernul a aprobat un Memorandum pentru ca AFM să preia și să finanțeze proiecte suspendate din PNRR
event image
Politică
Guvernul va extinde termenul de implementare a programului INVESTALIM până în 2031, având în vedere complexitatea proiectelor și procedurile administrative
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
PNRR Infrastructură autostrada autostrăzi
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politică de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol