10 august 10:00

Economie
www.shutterstock.com
Fenomenul 'economia răsfățului' câștigă teren în vremuri economice dificile. Consumatorii preferă achiziții accesibile, precum produse cosmetice și obiecte decorative, care oferă satisfacție rapidă. Pandemia a amplificat dorința de a găsi bucurie în plăceri simple, precum participarea la evenimente speciale. Schimbarea valorilor sociale a mutat atenția de la realizări mari la mici victorii personale, sugerând că acest trend va continua să se dezvolte în anii următori.
Surse

„Economia răsfăţului”: Cultura micilor răsfăţuri înfloreşte în vremuri de incertitudine economică

A luat amploare fenomenul 'economia răsfățului': Ceva similar a mai avut loc în anii '30

"Economia răsfățului": Cultura micilor răsfățuri înflorește în vremuri de incertitudine economică

”Economia răsfățului”: Cultura micilor răsfățuri înflorește în vremuri de incertitudine economică

Semnul tăcut al incertitudinii economice. Cum interpretăm "cultura răsfățului"

”Economia răsfăţului”: Cultura micilor răsfăţuri înfloreşte în vremuri de incertitudine economică