Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
58 știri noi în ultimele 24 de ore
20 martie 15:47

Studiul Reveal Marketing Research arată că 46% dintre români cumpără strictul necesar, prioritizând produsele alimentare și utilitățile din cauza inflației.

Sanziana Georgescu
main event image
Economie
sursa foto: Janusz Pieńkowski / Panthermedia / Profimedia

Conform unui studiu recent, 46% dintre români consideră că achizițiile lor sunt strict necesare pentru supraviețuire, cu o concentrare pe alimente (89%) și utilități (82%). Cheltuielile pentru produsele esențiale au crescut semnificativ comparativ cu 2022. Deși jumătate dintre români au sentimente pozitive, percepția asupra celor din jur este negativă. Satisfacția față de relațiile interumane este ridicată, dar scade în ceea ce privește cariera și situația financiară.

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.