21 ianuarie 20:54
Conform analizei ZF, multinaționale precum Nestlé, L'Oreal, Mars, Ferrero și Colgate-Palmolive generează un deficit comercial de aproape 1 mld. de euro anual în România.
Raluca Ioana Draghici
.webp)
Economie
Pixabay
Aceste companii obțin venituri considerabile doar din import și distribuție, fără a avea producție locală. Lipsa de informații publice privind valoarea importurilor ridică semne de întrebare cu privire la impactul real asupra deficitului comercial al țării.
SURSE

ANALIZĂ ZF. Cinci multinaţionale gigantice din FMCG produc României un deficit comercial de 1 miliard de euro pe an. Nestlé, L'Oreal, Mars, Ferrero şi Colgate-Palmolive văd piaţa locală drept una de consum, mai degrabă decât una optimă pentru investiţii în fabrici

ANALIZĂ ZF. Cinci multinaţionale gigantice din FMCG produc României un deficit comercial de 1 miliard de euro pe an. Nestlé, L'Oreal, Mars, Ferrero şi Colgate-Palmolive văd piaţa locală drept una de consum, mai degrabă decât una optimă pentru investiţii în fabrici