6 martie 13:10
Banca Transilvania a urcat 44 de locuri în clasamentul global al brandurilor, ajungând pe locul 252, cu o creștere a valorii de brand de 34%.
Ana-Maria Tapescu

Economie
Foto: https://www.facebook.com/BancaTransilvania
Potrivit unui nou raport al Brand Finance, Banca Transilvania și-a crescut valoarea de brand cu 34%, ajungând la 686,5 milioane de dolari. Clasamentul general al brandurilor globale a inclus și o urcare a băncii cu 44 de locuri, până pe poziția 252. Valoarea mărcii este definită ca beneficiul economic net pe care un proprietar de marcă l-ar obține prin licențierea mărcii pe piața liberă.
SURSE

Banca Transilvania a ajuns pe locul 3 ca forță a brandurilor bancare globale. Unde se află BCR și BRD

Banca Transilvania a ajuns pe locul 3 în lume în topul celor mai puternice branduri bancare în 2024. Iar în topul privind valoarea brandului, Banca Transilvania a urcat pe locul 252, în timp ce BRD şi BCR sunt pe poziţiile 463 şi 466