Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
104 știri noi în ultimele 24 de ore
13 octombrie 20:05

MrBeast, cel mai cunoscut YouTuber din lume, a postat un videoclip în care explorează Salina Turda, strângând peste 31 de milioane de vizualizuări.

Cristina Petrache
main event image
Arte & Lifestyle
Foto Instagram/ mrbeast
MrBeast, cunoscut pentru conținutul său inovator de pe YouTube, a atras atenția asupra Salinei Turda printr-un videoclip în care a strâns milioane de vizualizări. Vloggerul a subliniat frumusețea și unicitatea acestei atracții turistice, prezentând-o ca pe un oraș subteran plin de mistere. Vizita sa a contribuit la sporirea notorietății salinei la nivel internațional.

SURSE

Digi24
MrBeast, cel mai faimos YouTuber din lume, a stat șapte zile în Salina Turda și a postat un videoclip de acolo care a devenit viral
Adevarul
Video Salina Turda l-a impresionat pe MrBeast, un celebru YouTuber. Câte vizualizări a adunat în doar 20 de ore
Cotidianul
28 de milioane de oameni s-a uitat la clipul cu Salina Turda!
Spotmedia
MrBeast, cel mai cunoscut YouTuber din lume, a lansat un clip cu un succes fulminant despre Salina Turda - "cel mai tare oraș subteran" (Video)
Business Magazin
Cel mai faimos YouTuber din lume, cu 320 milioane de abonaţi, a petrecut 7 zile la Salina Turda şi a explorat locul ca pe un oraş subteran alături de alţi faimoşi YouTuberi. Videoclipul de 20 de minute a strâns 10 milioane de vizualizări în trei ore
Observator news
MrBeast a lansat videoclipul filmat în Salina Turda. A strâns peste 25 de milioane de vizualizări în doar 14 ore
Profit.ro
VIDEO MrBeast, cel mai mare YouTuber din lume, a lansat filmarea despre Salina Turda, unde a stat 7 zile
Mediafax
VIDEO MrBeast, cel mai faimos YouTuber din lume, a petrecut 7 zile la Salina Turda şi a explorat locul alături de alţi YouTuberi. Videoclipul a strâns milioane de vizualizări în câteva ore
Ziarul Financiar
MrBeast, cel mai faimos YouTuber din lume, cu 320 milioane de abonaţi, a petrecut 7 zile la Salina Turda şi a explorat locul ca pe un oraş subteran alături de alţi faimoşi YouTuberi. Videoclipul de 20 de minute a strâns 10 milioane de vizualizări în trei ore
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.