Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
113 știri noi în ultimele 24 de ore
8 noiembrie 17:42

În primele 30 de minute de Black Friday 2024, eMAG a înregistrat comenzi de 220 milioane lei, cu 22% mai mult decât anul trecut.

Raluca Niculae
main event image
Actualitate
Foto: Shutterstock
Retailerul online eMAG a raportat rezultate impresionante la începutul evenimentului Black Friday 2024, cu comenzi totalizând 220 milioane lei în primele 30 de minute, în creștere cu 22% față de anul precedent. Clienții au plasat 573.000 de comenzi, iar 75% dintre acestea au fost plătite cu cardul.

SURSE

newmoney.ro
Românii au plasat pe eMAG comenzi în valoare de 220 milioane lei, în primele 30 de minute de la startul Black Friday 2024
Stirile ProTV
eMAG de Black Friday 2024: În primele 30 de minute de la start, clienţii au plasat comenzi de 220 milioane lei
News.ro
eMAG de Black Friday 2024: În primele 30 de minute de la start, clienţii au plasat comenzi în valoare de 220 milioane lei, în creştere cu 22% faţă de anul trecut
caleaeuropeana.ro
eMAG Black Friday 2024: în primele 30 de minute de la start, clienții au plasat comenzi în valoare de 220 mil lei, în creștere cu 22% față de anul trecut - caleaeuropeana.ro
DCNews
eMAG Black Friday 2024: în primele 30 de minute de la start, clienții au plasat comenzi în valoare de 220 mil lei, în creștere cu 22% față de anul trecut
Business Magazin
eMAG Black Friday 2024: în primele 30 de minute de la start, clienţii au plasat comenzi în valoare de 220 mil lei, în creştere cu 22% faţă de anul trecut
Curs de guvernare
eMAG Black Friday 2024: în primele 30 de minute de la start, clienții au plasat comenzi de 220 mil. lei, în creștere cu 22% față de 2023
Economica
eMAG Black Friday 2024: în primele 30 de minute de la start, clienții au plasat comenzi în valoare de 220 mil. lei, în creștere cu 22% față de anul trecut - Economica.net
Ziarul Financiar
eMAG Black Friday 2024: în primele 30 de minute de la start, clienţii au plasat comenzi în valoare de 220 mil lei, în creştere cu 22% faţă de anul trecut
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.