24 iulie 19:15
     
            
                                    Actualitate
                            
            
        Foto: Shutterstock.com/Michael715
    
                    Decizia strategică a Poștei Române vine în contextul efortului de îmbunătățire a calității serviciilor și optimizare a eficienței operaționale. Serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt și profesionist, cu un timp mediu de așteptare de aproximativ 30 de secunde. Această măsură face parte din strategia de modernizare și adaptare la nevoile clienților.
            
        
        
                    Surse
 
                            
                        Poşta Română îşi externalizează Serviciul Call Center în Republica Moldova
                    
                 
                            
                        Poşta Română şi-a externalizat Serviciul Call Center din Republica Moldova
                    
                 
                            
                        Poşta Română îşi externalizează în Republica Moldova serviciul Call Center
                    
                 
                            
                        Poșta Română externalizează serviciul de call center în Republica Moldova
                    
                 
             
             
                 
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
             
             
                 
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
    