ieri 11:31
George Simion, candidatul AUR la Președinție, a declarat că programul locuințelor la 35.000 de euro a fost o strategie de promovare, nu o promisiune concretă
Emese Grancsa

Actualitate
Credit: Cristian Cristel / Xinhua News / Profimedia
Într-un interviu, George Simion a recunoscut că programul de construcție a locuințelor la 35.000 de euro a fost o formă de marketing, menționând că fără această promovare nu ar fi obținut un scor electoral atât de mare. El a explicat că, de fapt, este vorba despre locuințe sociale accesibile prin programul ANL, care oferă case la prețuri reduse dacă statul asigură terenurile și infrastructura necesară. Simion a promis că, dacă nu își va respecta angajamentele, va demisiona în șase luni.
SURSE

George Simion spune că programul privind construcția de case la 35.000 de euro a fost "o formă de marketing, de promovare" / "Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi"

Mai țineți minte casele la 35.000 de euro? George Simion explică și ce era cu scris mai mic în contract: A fost o formă de marketing

Casele de 35.000 de euro au fost doar o formă de marketing a AUR, recunoaște Simion

George Simion recunoaște că nu intenționa să ofere case la 35.000 de euro: „A fost marketing. Altfel nu mai eram la 42%”

Mai țineți minte cozile la casele ieftine ale lui George Simion? Doar a țepuit strategic. “A fost marketing, promovare, fără asta nu ajungeam la 42% din voturi”

George Simion i-a mințit pe români. Nu a vrut niciodată să ofere case la 35.000 de euro: Au fost o formă de marketing, de promovare

George Simion admite că promisiunea caselor la 35.000 de euro a fost ”o formă de promovare”

George Simion recunoaște că nu a vrut niciodată să ofere case la 35.000 de euro: „Au fost o formă de marketing, de promovare”