Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
116 știri noi în ultimele 24 de ore
20 ianuarie 14:53

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor Bancare (CSALB) a avertizat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) că dezinformează consumatorii, după ce ANPC i-a îndemnat să se adreseze Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL) din cadrul ANPC și nu CSALB-ului.

Raluca Ioana Draghici
main event image
Actualitate
Facebook/ ANPC - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

CSALB a atras atenția asupra unei comunicări eronate făcute de ANPC, care îndeamnă consumatorii să se adreseze DSAL din cadrul ANPC, în loc de CSALB, pentru rezolvarea litigiilor cu instituțiile financiare. Conflictul a pornit de la decizia ANPC de a nu permite CSALB să fie înscris pe lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România.

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.