20 ianuarie 14:53
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor Bancare (CSALB) a avertizat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) că dezinformează consumatorii, după ce ANPC i-a îndemnat să se adreseze Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL) din cadrul ANPC și nu CSALB-ului.
Raluca Ioana Draghici

Actualitate
Facebook/ ANPC - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
CSALB a atras atenția asupra unei comunicări eronate făcute de ANPC, care îndeamnă consumatorii să se adreseze DSAL din cadrul ANPC, în loc de CSALB, pentru rezolvarea litigiilor cu instituțiile financiare. Conflictul a pornit de la decizia ANPC de a nu permite CSALB să fie înscris pe lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România.
SURSE

Cele două instituții care ar trebui să-i protejeze pe consumatorii bancari se ceartă între ele. Protecția Consumatorilor și Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor se acuză reciproc de ilegitimitate și dezinformare - HotNews.ro

CSALB acuză ANPC că dezinformează clienții băncilor - Economica.net