icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politică de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
57 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
9 februarie 12:52

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a raportat rezultate pozitive ale campaniei de promovare a României pe postul BBC News.

Ana Maria Eftene
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Actualitate
Foto: Pexels.com
Campania a constat în difuzarea a 8 videoclipuri care prezintă frumusețea României în fiecare anotimp și diverse tipuri de turism. Rezultatele arată o rată de recunoaștere de 59%, o creștere a familiarității telespectatorilor britanici cu România cu 65% și o creștere a probabilității de a recomanda România ca destinație de călătorie cu 157%.

Surse

sursa imagine
Mediafax
Ministerul Turismului: Familiaritatea telespectatorilor britanici faţă de România a crescut cu 65%

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Diaspora
Proiectul "Stagiuni de activități și de identitate națională pentru comunitatea din Marea Britanie" a promovat limba română și valorile culturale în rândul copiilor români din Marea Britanie, implicând 30 de familii în sesiuni educaționale interactive
event image
Actualitate
Craiova va plăti 29.690 euro pentru a participa la competiția 'Best Christmas Markets in Europe 2025 - 2026', având ca scop creșterea vizibilității și atragerea turiștilor
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
campanie promovarea Romania

Recomandările redacției

main event image
Exclusiv
sâmbătă 11:23
Conținut exclusiv

IT News Review by Control F5 Software: Instrumentul Sora 2 al OpenAI generează videoclipuri false în 80% din cazuri

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politică de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol