18 ianuarie 21:00
Producătorul francez de bunuri de lux LVMH devine cea mai valoroasă companie din Europa, după ce acțiunile Novo Nordisk au scăzut cu 4,3%.
Raluca Ioana Draghici

Actualitate
Vincent Isore / Zuma Press / Profimedia
Scăderea acțiunilor Novo Nordisk a dus la o capitalizare de piață echivalentă cu aproximativ 355 miliarde de dolari, situându-se sub producătorul francez de bunuri de lux LVMH. Acesta din urmă a înregistrat și el o scădere de 0,8% la închiderea ședinței de vineri.
SURSE

Gigantul francez al produselor de lux LVMH a redevenit cea mai valoroasă companiei din Europa după ce a depăşit Novo Nordisk

Gigantul francez, al produselor de lux, LVMH a redevenit cea mai valoroasă companiei din Europa după ce a depăşit Novo Nordisk, compania producătoare de medicamente pentru slăbit şi inimă

Gigantul francez al produselor de lux LVMH a redevenit cea mai valoroasă companiei din Europa după ce a depăşit Novo Nordisk, compania ce produce medicamente pentru slăbit şi inimă