11 aprilie 17:29
Creația lui Andrei Pașa a fost aleasă ca imaginea oficială a stațiunii Mamaia, în urma unui concurs desfășurat de Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța.
Foto: Constanța INFO
Propunerea câștigătoare, intitulată MAMA!A, a fost selectată de juriu pentru impactul vizual, exprimarea brandului și portabilitate. Andrei Pașa, în vârstă de 49 de ani, a început cariera în publicitate și a lucrat ulterior ca freelancer. Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată pentru promovarea turistică a stațiunii.
SURSE
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/CQLtNdnXjVdRhFWx1fIFx9MbLMoIDkVJfjkDh5Vo.png)
FOTO A fost ales logo-ul stațiunii Mamaia
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/QhxkgcBLeGtcb9fglGFRBUxtdwJiPwKlx6BSSVhI.png)
Mamaia are, în sfârșit, un nou logo. Cum arată brandul stațiunii și cine l-a conceput
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/daEwxtwyA0UKEnztUzO2yDLpgzStpaCMrZePqdxW.png)
A fost ales logo-ul stațiunii MAMAIA / "Începem sezonul cu o imagine fresh, colorată, care reprezintă explozia de tinerețe și distracție" / Câștigătorul concursului este născut în Târgu-Mureș
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/dAm0IUfH7mluHslsVUl6FZuoTAG8dkxreDBCqsvs.png)
Comunicat de presă - Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa