icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Moldova
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Moldova
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
143 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
4 februarie 22:30

Membrii rețelei Nordis au implementat un program de marketing agresiv, vizând toate canalele de comunicare, potrivit DIICOT.

Cristina Petrache
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Actualitate
Foto Inquam Photos / George Călin

Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism a prezentat în instanță detalii privind sumele cheltuite de Compania Nordis pentru publicitate, în contextul în care procurorii solicită arestarea preventivă a 11 inculpați din cadrul acestei grupări. Conform referatului DIICOT, programul de marketing agresiv a vizat toate canalele de comunicare posibile, iar sumele cheltuite (8,3 milioane de lei) au fost destinate atât instituțiilor media private, cât și platformelor precum Facebook și Google.

Surse

sursa imagine
G4Media
Afacerea Nordis - 8 milioane lei cheltuiţi pe marketing agresiv: presă, Facebook, Google, Federația Română de Fotbal
sursa imagine
Spotmedia
Afacerea Nordis. 8 milioane lei cheltuiți pe marketing agresiv: Presă, Facebook, Google, FRF
sursa imagine
Economica
Afacerea Nordis. Peste 8,3 milioane de lei au fost cheltuiți pentru marketing agresiv în presă, Facobook și pe Google - Economica.net
sursa imagine
Hot News
Afacerea Nordis și marketingul agresiv: 8 milioane de lei, cheltuiți pentru presă, FRF, Google și Facebook - HotNews.ro

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Actualitate
Stelian Ion, fost ministru al Justiției, acuză Parchetul General că blochează ancheta în dosarul Nordis
event image
Actualitate
Patronul grupului Nordis, Vladimir Ciorbă, a fost eliberat de măsura controlului judiciar printr-o decizie definitivă a Curţii de Apel Bucureşti
event image
Actualitate
DIICOT răspunde acuzațiilor de tergiversare în dosarul Nordis
event image
Actualitate
Parchetul General transmite că afirmațiile fostului ministru al Justiției, Stelian Ion, privind tergiversarea anchetei Nordis sunt false
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
Nordis marketing publicitate DIICOT promovarea
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Moldova
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol