20 martie 17:09
Studiul Deloitte arată o creștere a preferințelor pentru mașinile cu motoare clasice, în detrimentul vehiculelor electrice, pe mai multe piețe globale.
Andreea Lificiu

Actualitate
https://www.shutterstock.com/
Conform studiului Deloitte 2025, preferințele pentru mașinile cu motoare clasice cresc global, cu procente mai mari în Germania, Japonia, India și China. Deși consumatorii sunt atrași de vehiculele electrice pentru protecția mediului și costuri reduse, prețul și calitatea rămân priorități. Autonomia și infrastructura de încărcare sunt principalele preocupări pentru mașinile electrice, iar loialitatea față de producătorii locali este în scădere, cu excepția Japoniei (unde 76% sunt loiali producătorilor locali).
SURSE

Studiu Deloitte: Mașinile electrice pierd teren în fața celor cu motoare clasice

Surpriză pe piața auto. Tipul de mașini care câștigă teren

Scade interesul consumatorilor pentru mașinile electrice. Motoarele clasice câștigă teren.

Studiu: Mașinile electrice pierd teren în fața celor tradiționale în preferințele clienților

Mașinile electrice pierd teren în preferințele consumatorilor în favoarea celor clasice - Economica.net