Valoarea tichetelor de masă a fost majorată la 40,04 lei, începând cu luna octombrie 2024, conform unui proiect de ordin pus în dezbatere publică de Ministerul Muncii. Această valoare se aplică pentru semestrul II al anului 2024 până în martie 2025. De asemenea, angajatorii nu sunt obligați să acorde tichete de masă în valoare maximă.
Surse
Ultimele știri
10:18
INS: Salariul mediu net a crescut cu 5% în luna septembrie, dar puterea de cumpărare a scăzut cu 1,5%
10:16
Luca Niculescu cere prevenirea violenței în școli și anunță Strategia națională pentru combaterea extremismului violent: „Trebuie să construim mecanisme prin care fiecare copil să se simtă în siguranță, respectat și ascultat”
10:11
Turneul Campioanelor: Mirra Andreeva, victorie categorică împotriva Arynei Sabalenka / Elina Svitolina a reușit să treacă de Karolina Muchova în trei seturi
10:08
Emmanuel Macron a întrerupt ceremonia de la Élysée după ce un membru al gărzii de onoare s-a prăbușit pe trepte
10:03
Kate Middleton, despre recuperarea după cancer: „Pentru mine, natura a fost cu adevărat un refugiu”
Vezi mai multe știri