icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politică de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
69 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
23 ianuarie 21:06

Lidl România își propune ca până în 2030, 20% din produsele vândute să fie pe bază de plante.

Andreea Lificiu
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Actualitate
https://www.shutterstock.com
Lidl România își propune ca până în 2030, 15% din sursele de proteine să fie vegetale. De asemenea, compania își propune să crească proporția de cereale integrale în produsele sale la 20% până în 2030. Retailerul va raporta anual progresele sale începând cu 2025. Inițiativa face parte din angajamentul Lidl de a contribui la un sistem alimentar mai sănătos și sustenabil.

Surse

sursa imagine
Economedia
Lidl România vrea să crească ponderea produselor din proteine vegetale la 15%, în raport cu sursele de proteine animale, până în 2030
sursa imagine
EVZ.ro
Lidl își consolidează angajamentul la nivel internațional în ceea ce privește alimentația conștientă, împreună cu WWF - Evenimentul Zilei
sursa imagine
Profit.ro
FOTO Lidl anunță schimbări la produse

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Economie
Sectorul supermarketurilor din România a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 149 miliarde lei, în creștere cu 4,35%. Lidl și Kaufland domină piața
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
Lidl pondere crestere proteina vegetala

Recomandările redacției

main event image
Exclusiv
Ieri 11:23
Conținut exclusiv

IT News Review by Control F5 Software: Instrumentul Sora 2 al OpenAI generează videoclipuri false în 80% din cazuri

main event image Play button
Ieri 12:52
Podcast

Podcast "Oameni Informați". Cum interpretează Remus Ștefureac apetența românilor pentru supranatural

main event image
Economie
Ieri 19:49

Persoanele cu venituri mici pot solicita ajutoare de încălzire și suplimente pentru energie, cererile fiind acceptate la primării începând cu luna decembrie

Surse
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
+3
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politică de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol