În ședința de joi, Guvernul va aproba majorarea salariului minim brut pe țară garantat în plată la 3.700 de lei lunar începând cu 1 iulie 2024. De asemenea, vor fi discutate proiecte privind cetățenia română, ratificarea Acordului-cadru privind înființarea Alianței Solare Internaționale, investiții și norme metodologice.
Surse
Salariul minim crește de la 1 iulie. Majorarea va fi aprobată astăzi de Guvern
Salariul minim, majorat la 3.700 de lei. Decizii importante în şedinţa de Guvern
Se majorează salariul minim. Decizia va fi luată în ședința de Guvern de astăzi
Salariul minim brut crește la 3.700 Lei: Guvernul aprobă majorarea cu trei zile înainte de alegeri
Guvernul va adopta, astăzi, majorarea salariului minim. Câți bani în plus le vor rămâne angajaților
Majorarea salariului minim ar urma să fie aprobată în ședința de Guvern | AUDIO
Ultimele știri
07:45
Liga Națiunilor: Portugalia își rezervă locul în sferturi / Rezultatele de duminică
07:44
SUA își retrag bombardierele de la baza aeriană britanică RAF Fairford, vizată de un presupus atac terorist
07:34
Nicuşor Dan convoacă din nou partidele la consultări pentru desemnarea premierului. Președintele ar urma să anunțe astăzi al patrulea nume de la declanşarea crizei politice
07:31
Zelenski susține că Rusia ar fi transferat Coreei de Nord tehnologia dronelor cu reacție
07:25
OPEC+ păstrează producția de petrol neschimbată în noiembrie / Petrolul Brent rămâne la peste 100 de dolari pe baril
Vezi mai multe știri