În ședința de joi, Guvernul va aproba majorarea salariului minim brut pe țară garantat în plată la 3.700 de lei lunar începând cu 1 iulie 2024. De asemenea, vor fi discutate proiecte privind cetățenia română, ratificarea Acordului-cadru privind înființarea Alianței Solare Internaționale, investiții și norme metodologice.
Surse
Salariul minim crește de la 1 iulie. Majorarea va fi aprobată astăzi de Guvern
Salariul minim, majorat la 3.700 de lei. Decizii importante în şedinţa de Guvern
Se majorează salariul minim. Decizia va fi luată în ședința de Guvern de astăzi
Salariul minim brut crește la 3.700 Lei: Guvernul aprobă majorarea cu trei zile înainte de alegeri
Guvernul va adopta, astăzi, majorarea salariului minim. Câți bani în plus le vor rămâne angajaților
Majorarea salariului minim ar urma să fie aprobată în ședința de Guvern | AUDIO
Ultimele știri
10:14
Tesla oferă Cybercab unor clienți privați la 29.990 de dolari, plus 299 de dolari lunar pentru conducerea autonomă
10:00
Două avioane Boeing s-au ciocnit pe căile de rulare ale aeroportului din Miami / Două persoane au fost rănite ușor
09:55
Marian Neacșu le mulțumește protestatarilor și angajaților MAI după manifestația de sâmbătă: „Românii au dat o lecţie de civilizaţie şi de respect pentru democraţie”
09:35
Armata israeliană a ucis comandantul Brigăzii Rafah a Hamas într-un atac nocturn în sudul Fâșiei Gaza
09:19
Aeroportul Internațional din Chișinău a evacuat pasagerii după o alertă falsă de incendiu
Vezi mai multe știri