19 august 15:02
Consiliul Concurenței a demarat o investigație sectorială în domeniul audiovizual din România, având ca focus schimbările comerciale recente.
Ana-Maria Tapescu

Actualitate
Foto: pixabay.com
Investigația vizează schimbările comerciale apărute pe piețele televiziunilor, publicitații TV și serviciilor de retransmisie a canalelor TV. Analiza se va concentra pe structura piețelor de producție de canale TV, de retransmisie a acestora, de publicitate și orice piață conexă relevantă din România. Consiliul Concurenței va emite ulterior propuneri și recomandări pentru îmbunătățirea sectorului audiovizual.
SURSE

Consiliul Concurenței a declanșat o investigație în audiovizual. Unele TV au renunțat la must carry

Consiliul Concurenței investighează televiziunile care au renunțat la regimul must carry și cer bani pentru a transmite programe
Consiliul Concurenţei, investigaţie în domeniul televiziunilor. Vizate sunt posturile care au ieşit din must carry