20 ianuarie 20:33
O firmă de curierat din Marea Britanie a dezactivat chatbot-ul, după ce un utilizator l-a determinat să compună o poezie critică la adresa companiei
Gabriel Neagu

Internațional
Foto: MICROGEN IMAGES / Sciencephoto / Profimedia
Tânărul, supărat că nu a primit informații despre livrarea coletului său, a cerut chatbot-ului să compună o poezie despre eșecurile AI-ului și dezavantajul înlocuirii serviciilor clasice de comunicare. Ca răspuns, firma DPD a dezactivat AI-ul și a anunțat că este în curs de actualizare.
SURSE

O firmă de curierat din Marea Britanie a dezactivat inteligenţa artificială după ce robotul a început să critice serviciul de clienţi

O firmă de livrat colete din Anglia a dezactivat funcția de inteligență artificială. Cum a ajuns robotul să scrie poezii critice la adresa serviciului

VIDEO "A fost odată un chatbot numit DPD, inutil în ajutor a oferi" / O firmă de curierat a dezactivat funcția de inteligență artificială după ce robotul a făcut o poezie care critica serviciul cu clienții

O firmă de curierat a dezactivat funcția de inteligență artificială după ce aceasta a început să înjure clienții

Marea Britanie: O firmă de curierat a dezactivat chatbotul bazat pe inteligență artificială după ce a înjurat în discuția cu un client și a numit compania "cel mai prost serviciu de livrare"

DPD AI chatbot swears, calls itself 'useless' and criticises delivery firm

Delivery firm's AI chatbot swears at customer and criticises company

Chatbot-ul DPD și-a înjurat clienții

DPD 'error' caused chatbot to swear at customer