24 aprilie 12:40
O campanie publicitară a lanțului de magazine Sephora a stârnit controverse, mesajul fiind considerat jignitor pentru victimele Experimentului Pitești.
Calin Nicolescu
Actualitate
Foto https://www.facebook.com/sephoraromania/photos?locale=ro_RO
Mesajul "Pitești, am auzit că-ți plac dungile" a fost asociat cu dungile de pe uniforma deținuților din sinistrul Experiment Pitești. Reacțiile au fost virulente, mulți cerând scuze publice. Chiar și președinta Memorialului Fundației Memorialul Pitești a condamnat campania, subliniind lipsa de sensibilitate la istoria locală.
SURSE
"Am auzit că-ți plac dungile!" | Scandal imens, după ce un mare brand de cosmetice s-ar fi folosit de unul dintre cele mai sinistre experimente comuniste pentru a se promova, la Pitești
Sephora, gafă majoră. Compania își cere scuze după ce a jignit victimele Fenomenului Pitești / foto în articol
Gafa făcută de Sephora România: "Pitești, am auzit că îți plac dungile" - Fanatik.ro
"Pitești, am auzit că îți plac dungile". Reclamă jignitoare pentru miile de victime ale Experimentului Pitești. Reacții acide