4 februarie 22:30
Membrii rețelei Nordis au implementat un program de marketing agresiv, vizând toate canalele de comunicare, potrivit DIICOT.
Cristina Petrache

Actualitate
Foto Inquam Photos / George Călin
Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism a prezentat în instanță detalii privind sumele cheltuite de Compania Nordis pentru publicitate, în contextul în care procurorii solicită arestarea preventivă a 11 inculpați din cadrul acestei grupări. Conform referatului DIICOT, programul de marketing agresiv a vizat toate canalele de comunicare posibile, iar sumele cheltuite (8,3 milioane de lei) au fost destinate atât instituțiilor media private, cât și platformelor precum Facebook și Google.
SURSE

Afacerea Nordis - 8 milioane lei cheltuiţi pe marketing agresiv: presă, Facebook, Google, Federația Română de Fotbal

Afacerea Nordis. 8 milioane lei cheltuiți pe marketing agresiv: Presă, Facebook, Google, FRF

Afacerea Nordis. Peste 8,3 milioane de lei au fost cheltuiți pentru marketing agresiv în presă, Facobook și pe Google - Economica.net

Afacerea Nordis și marketingul agresiv: 8 milioane de lei, cheltuiți pentru presă, FRF, Google și Facebook - HotNews.ro